Små barn....


Små barn är så roliga...Min lilla söta Maya tror absolut inte på spöken säger hon. Jag kan ju inte låta bli att skoja ibland om att spöket kommer och pussar henne eller nyper henne i rumpan...Igår när vi åt mat ville hon inte ha några ärtor men jag sa att det är jättebra att äta för då kan inte spökena komma åt en...=) Nähä...det finns inga spöken säger Maya på sitt förståndiga sätt...Annsofie har ett i sin väska säger hennes mamma då...Lite senare blir Maya jättesur och går och sätter sig på verandan...jag går efter och fotar lite och så frågar jag henne om vi ska se om spöket vill komma ut...Det vill hon ju gärna....Men säger jag...spöket är rädd för hunden och vågar inte komma ut...då går vi in säger Maya...Då vågade spöket komma fram och vem var det som SÅG spöket först...Jo såklart...Maya.....Och så var leken i gång...Älskade prinsessa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0