På tiden...

På tiden att jag skriver lite nu.... Har varit en otroligt tråkig vecka där inte mycket har hänt. Har ju varit sååå dåligt väder så man blir bara så himla rastlös. Verkar ju inte som att solen kommer att titta fram heller.
Min två yngsta söner har fyllt år men de var i Stockholm med deras pappa så jag har inte kunnat ge de något än. De ska få sina presenter när de kommer till mig igen. Jag hoppas att de kommer att bli nöjda.
Igår var det kalas på bygdegården. Det var trevligt =) Jag och Anders dansade...Han dansar aldrig nykter säger han men det får han nog lära sig för det där med takt och känsla försvinner lite efter några öl/groggar....Men kul var det att dansa även om vi hamnade på golvet en gång....Hm...ja....balansen försvinner ju lite också....
Vi var på Baldersnäs och tittade på Starke man också. En kompis till barnen var med och tävlade. De lyfter otroliga vikter....Känner att jag borde träna lite men det är inte det lättaste på sommaren och inte heller när man inte har en sambo som gärna tränar. Visserligen har han ju ont i ryggen men intresset finns inte hos honom så då blir det bara inte av...Kommer ju en höst och då får man väl ligga i lite mer...Tre dagar inne i Mellerud kommer det att bli så får vi se hur det blir med de andra. Nu flyttar vi ju snart och då blir det mycket körning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0