Saknar...



Igår ringde klockan halv fyra...Usch det var längesedan....Då vände jag mig mot Anders och höll om honom lite. Ville inte att han skulle åka iväg och jag tror inte att han ville det heller. Men det blir ju vardag för alla och lite rutiner är väl aldrig fel att ha men lite ensamt när han inte kommer hem på kvällarna och samtalen i telefonen blir ju inte heller som vanligt. Svårt att prata om allt och dyrt är det att ringa både från och till Norge. Svårt att hinna med allt man missat på veckan till fre - sön och sön är ju ändå bara en förberedelsedag. Så...jag skulle gärna vilja att min goseing kom hem så det kunde bli något normalt liv. En del tycker att " Men det är väl skönt att få ha egen tid" ??? Hm....jo visst det kan det ju vara men inte fyra dagar i veckan året om...Jag är ingen person som behöver så mycket tid för mig själv, nej jag vill allt ha mina nära och kära runt mig även om det också kan vara jobbigt ibland. Igår kväll när jag skulle sova var det väldigt tomt och ensamt....Ingen som låg och knödde och gjorde det ännu varmare i sängen, ingen som ville prata eller mysa lite....Längtar till torsdag....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0