Gustafsberg

I veckan som var åkte vi med kompisar till Gustafsberg i Uddevalla. Vi låg vid poolerna men gick ner och tog oss ett dopp i havet. Det var inte så varmt som i Vänern men det var väldigt skönt ändå. Jag älskar att bada, det bästa som finns och allra helst utomhus i sjön eller i havet. Vid poolen fanns det ett hopptorn där barnen hoppade och lekte massor. Mina barn var lite tröga men tillslut kom allt de också igång. En himla massa kort blev tagna. Längre bort fanns det en hoppplats fem meter ovanför havet. Dit gick vi alla förutom min yngsta och Rasmus. De stannade kvar och spelade spel. Min Anton, sambo, hans son och Emilia vågade hoppa. Hu....jag har blivit så superfeg efter jag fått barn så jag tog hellre kort. Tycker de var mycket modiga och det såg härligt ut. Det var en underbar dag vid kusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0