Gårdagen...

Igår var en positiv och negativ dag. Började dagen med att försöka sätta rörelser till mitt pass. Gick ganska bra faktiskt, ringde och kollade om det gick att gå tillgång till B-hallen och det var inga problem svarade hon som var i receptionen. Men....då behöver jag ju få ut listan på skiva. Satte igång med att försöka bränna och det gick inget vidare. Ringde till Anders som försökte förklara och han är verkligen INGEN pedagog och hetsiga är vi båda två...=) Efter flera försök  och inhandling av nya skivor gav jag upp sååå irriterad. Ringde kompisens man som kunde hjälpa mig. Plockade undan lite här gjorde mat och bloggade lite. Tog barnen och åkte ut i skogen för att plocka svamp, vi hittade ganska många. Strax innan vi åkte ringde Anders och sa att han kommer hem. Det blev jag enormt glad för. <3 När svampen var plockad och skivan bränd åkte vi hem, tänkte jag skulle hinna en dusch innnan goingen kom. Parkerade och skulle packa ut allt, började leta efter nyckel......DEN FANNS INTE!!!!!!! Panik!!!!! Kommer inte in i lägenheten för Emil hade slarvat bort sin.....Anders ringer....Letar letar letar....BORTA!!!! Ringer Emils tjej och kollar om han hittat den och det trodde hon. Bra....iväg tför att hämta den. Då ser Anton att balkongdörren är öppen, han går ur bilen och hoppar in den vägen. Tur jag har en akrobat till son.
Anders kom hem och var lite irriterad över nyckeln, men han ska inte säga något, han slarvade bort en bilnyckel en gång och sina dyra solglasögon ligger på botten i Vänern. Har letat som en idiot men nyckeln är och förblir borta. Kunde beställa en ny som tur var och som inte kostade skjortan. Kvällen blev allt bra ändå, vi käkade pizza och sedan blev det mys.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0