Förtydligande...

Idag kom Emil och hans tjej hem. Har inte sett de på ett tag så det var roligt. Caroline skulle iväg på tjejträff och Emils kompis Jocke kom hit. Det blev tacos på kvällen. Ganska fullt runt bordet men mysigt när vi är många. Diskussionen om nycklar kom upp och därför måste jag nu göra ett förtydligande. Till lägenheten finns det två hemnycklar, Emil fick ganska snart den ena eftersom han är den som kommer och går mest. Jag och de små har delat på den andra. I sommar har Emil både haft den med och inte och för inte så längesedan upptäckte vi att hans var borta. Den fanns inte här hemma och Emil var helt övertygad om att den var här. Jag och Anders letade igenom överallt men hittade den inte. Jajaj....jag hade ju min så vi satt ju inte i sjön. Men så var ju jag iskogen med barnen och plockade svamp, när vi kom hem så var MIN nyckel borta. Jag hade lyckats slarva bort en hemnyckel, har ALDRIG hänt förut. Men förtydligandet är att Emils nyckel fanns hos hans kompis och JAG hade slarvat bort min i skogen. Men nu är den också hittad tack vare Oscar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0