Crazy Sisters...



Då har vi haft årets sommarfest igen hemma hos mor och far och ja vad ska man säga.....=) "Glöm inte ta med kameran" säger bigsis....Själv har hon köpt en ny kamera i modell mindre. Jag har en modell större men båda tar säkert lika bra kort och hennes/deras är lättare att bära med sig. Hur som helst så försöker jag alltid ha den med för det är lite kul att fota och av någon anledning så blir mina systrar helt galna för det ska vara nya profilbilder och vi ska bli fotade i alla möjliga olika vinklar. =) Men kul har vi och en aning crazy är vi nog också. Undrar bara vad folk skulle säga om de såg oss...Men då hade vi ju förståss inte varit så galna;) Annelies man och min sambo fick plåta...måste också ha sett roligt ut...Två "gubbar" som fotar hej vilt....Hahaha...jajaja....Kul har vi och det är tur vi har varandra....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0